
De eerste fraaie cargo was de 185 673 van RTB Cargo met een lege autotrein rijdend in de richting van Würzburg.

De volgende was RC 185 606 met een benzinetrein wederom richting het zuiden.

De 193 841 van BoxXpress (zonder logo's) kwam met een containertrein door de boog van Harrbach.

In deze dagen had ik al diverse UC's gezien met beladen Roos'n met hout. Maar geen enkele keer zaten de wagens direct achter de loc. DBS 185 195 had echter wel 3 beladen wagens achter de loc zitten en komt met zijn UC door de boog van Harrbach.
Vervolgens ben ik doorgereden naar Karlstadt om op het viaduct met de toren van BayWa te gaan staan.

De volgende fraaie cargo was de ÖBB 1116 167 met een containertrein

Ook vandaag kwam er een Taurus van TXL voor mijn lens in Tweety-kleuren. Was het gisteren de 182 525 zonder logo's, vandaag was het TXL 182 511 met de 189 998 in opzending met een fraaie huckepacktrein.

Ook de DBS 151 waren vandaag weer vertegenwoordigd. Na gisteren 3 stuks binnen een uur te hebben gehad, kwamen er vandaag 2 stuks voorbij met een lege autotrein. De eerste was de 151 087 die ik nabij Karlstadt kon vastleggen.

Na de benzinetrein eerder die ochtend bij Harrbach, was het later wederom RC die voorbij kwam. Met een ARS-Altmann autotrein nadert RC 185 589 station Karlstadt en passeert de toren van BayWa.

Over de Tweeties van de BR 189 had ik ook niets te klagen. Ook bij Karlstadt kon ik er een fotograferen. TXL 189 995 van TXL met een fraaie Huckepack bij Karlstadt.

Ook RTB Cargo kwam vandaag nog een keer voorbij. Met een keteltrein aan de haak passeert de 185 684 Karlstadt
Hierna een bijzonder moment. Wachtend op het viaduct bij Karlstadt op de volgende cargo, kwam de Polizei met toeters en bellen eraan. Toen zij in de buurt kwamen van mij, weken zij uit naar de andere rijstrook om bij mij in de buurt te stoppen. Vrijwel meteen liep ik naar het busje en zij zagen meteen dat ik aan het fotograferen was, want mijn camera hing om mijn nek. Na het laten zien van een foto, was het hun duidelijk dat ik geen springer was. Zij hadden namelijk een melding gehad van een mogelijke springer. Na het tonen van mijn ID-kaart die even werd nagetrokken, mocht ik gewoon verder gaan. Ik deed namelijk niets verkeerd en stond op de openbare weg op het trottoir.

Na dit bezoek van deze dienders, kwam EVB 193 821 met een compleet beladen containertrein door.
Inmiddels was het 12u en begon de zon aardig kops te draaien. Dus reed ik weer terug naar Harrbach.

Daar aangekomen was het na 10 minuten wederom prijs met Locon 189 820 met weer een compleet beladen containertrein (Sorry Vince


En de 3e cargo van RTB Cargo van deze dag: de 185 639 met een ARS-Altmann autotrein nabij Harrbach.

Na op de eerste dag in Retzbach al een Klaas van RC te hebben gefotografeerd, kwam vandaag DE669 met een benzinetrein voorbij in Harrbach.
Hierna ben ik weer teruggereden naar de middagstek in Karlstadt.

Toen ik goed en wel mijn ladder had uitgeklapt, kwam RC 185 603 met een lege benzinetrein voorbij rijdend in de richting van Gemünden.

De RE Würzburg - Frankfurt am Main werd gereden door DB 111 219. Achter deze RE zaten 8 cargo's die mijn lens binnen 35 minuten passeerden. Echt bizar gewoon


De 4e cargo in een paar minuten tijd was de 421 373 die door TXL werd gehuurd en kwam met een ARS-Altmann autotrein door.

De volgende was deze fraaie Huckepack-trein van DBS met de 152 103.

Met de volgende cargo was ik als zijnde fervente liefhebber van de IJshockey sport zeer content. TXL 185 540 met stickers van "Kassel Huskies" op de zijkant kwam met de volgende cargo voorbij bestaande uit een ARS-Altmann autotrein

Ook nu kwam er weer een Tweety voorbij: TXL 189 989 met een huckepacktrein nabij Karlstadt.

De laatste cargo van deze optocht: WLB 1216 955 "Roland" met een containertrein.

De volgende cargo was wederom een autotrein: PCT 193 855 met een beladen autotrein in noordelijke richting.

LTE 193 203 met een beladen autotrein rijdend in richting van Gemünden nabij Karlstadt.

De laatste cargo van deze trip was TXL 189 992 met een fraaie Huckepack.
Toen de zon in de sluiers zakte, heb ik de spullen ingepakt om het positieve gevoel van deze trip vast te houden. Na te hebben gegeten, ben ik naar het hotel gegaan. Na daar te hebben geslapen en de volgende ochtend op mijn gemak te hebben ontbeten, ben ik verder op mijn gemak naar huis gereden en na ruim 6 uur rijden weer veilig thuis aangekomen.