Afgelopen tijd zijn al diverse stekken verloren, door de hekkenterreur van Prorail. Recent nog de fraaie stek tussen Deurne en Helmond.
Zeilberg

Railion 189 065, tulpenloc, met unit-cargo van Kijfhoek naar Köln-Gremberg op 7 augustus 2010.
Vlierden, wei

Railion 6403 + 6455 + 6435 met beladen ertstrein uit Maasvlakte-West naar Dillingen op 14 februari 2009.
Vlierden, Oude Aa

Husa Transportation 7106 met Mortara-shuttle onderweg naar Waalhaven-Zuid op 20 maart 2011.
Helmond Brouwhuis

Een stek waarvan we al hadden verwacht, dat het niet lang zou duren voordat hier hekken zouden komen. Jarenlang hebben hier bomen gestaan,
nadat deze waren gesnoeid is 'tijdelijk' leuke stek ontstaan.
ERS 189 099 met Padova-shuttle naar Waalhaven-Zuid op 18 maart 2012.
Helmond, Cortenbachstraat

Een mooie stek waar ik eigenlijk vaker had moeten staan. Deze stek lag 'midden' in Helmond en was ook niet ver van huis. Jammer.
Husa Transportation 189 284, en Vince on board, met mooi beladen Bologna-shuttle door Helmond naar Botlek op 11 februari 2012.
Helmond Mierlo-Hout

De stek recht tegenover de Railcam. Voordat er hekken (later een geluidswal) stonden, was dit een zeer bekende stek. Helaas heb ik zelf in mijn
achrief geen foto zonder hekken. Hekloze foto (klik)
NSM 1312 + mP 3031 uit Blerick naar Utrecht Maliebaan op 27 juni 2011.
Helmond, Bugermeester Krollaan

Een stek die nauwelijks heb gebruikt, maar in de zomer stond er vaak een mooi gewas waardoor het wel de moeite was om hier te gaan staan.
Metrans 186 182 (ex-SBB Cargo) met Praag-shuttle naar Waalhaven-Zuid op 27 juli 2011. Op dit moment worden hier hekken geplaatst!
Eindhoven, Tongelresestraat

Captrain 6609 met de "Bubbly" trein uit Geleen omgeleid via Roosendaal naar Frankrijk op 22 juli 2011.
Eindhoven, Doornakkersweg

DBS 1616 met lege kalktrein uit Beverwijk naar Jemelle op 10 april 2011.
Heeze, Kreijl

ACTS huurloc Strukton Willy met beladen huisvuiltrein uit Haanrade en Maastricht naar Wijster op 3 juni 2010.
Gelukkig staan de hekken hier tot de overweg, dus kan je als alternatief een paar portalen naar achteren staan.
Prorail bedankt!
