Donderdag
Onderweg richting Venlo zag ik dat in Sittard de beladen cokes-trein nog altijd niet vertrokken was. Dit werd dus even een plaatje schieten ergens onderweg met een uur marge, anders zou ik het ledig mat missen voor de alpen expressen.
1

Het werd Swalmen waar na een 45 min wachten de cokes trein aan de kant ging om te wachten op de stoptrein naar Roermond.
2

In Venlo aangekomen kwam na een minuut of 15 het ledig mat aan op spoor 2.
3

Vervolgens even snel naar Blerick gegaan voor de trein met EETC tractie.
4

Niet veel later kwam de buurt super naar Cabooter aangerold.
Vrijdag
En weer naar Venlo voor nog een ledig mat trein.
5

Maar eerst mocht Vince nog even langs komen in het voorprogramma met zijn trompetsolo.
6

De Melzo, meer zeg ik niet. :mrgreen:
7

Ook dit jaar werd er weer gekozen om te Centralbahn pretbak richting Venlo te sturen.
8

Na een achtervolging ben ik in Den Bosch uitgekomen voor een 'nood' klik van de lege Winter-shuttle met de erg schone (letterlijk en figuurlijk) Locon 9905.
Vervolgens kreeg ik weer een missie via de sms van Jeroen (bedankt en ik zal het nooit nooit vergeten

9

Want Strukton was gecharterd door Locon om een Ford B/C Max trein te rijden naar de Sloe. Dit werd nog even spannend, want van achteren zag ik opeens 3 witte pitjes naderen.
10

Dit bleek de 'leeg aan de loc' Safenwil te zijn, die gelukkig met niet al te hoge snelheid één minuut na Strukton voorbij kwam gereden.