
Dinsdag 9 februari 2016

Wegens een defect aan de Vectron gingen de testritten op 8 februari niet door een dag later gelukkig wel. Siemens Vectron 193 902 is aangekomen in Horst-Sevenum.
Helaas ging de loc na 2 slagen terug naar Roosendaal, door herstelwerkzaamheden op het baanvak.
Woensdag 10 februari 2016

Op 10 februari 2016 maakte de Vectron samen met de PCW 189 823 testritten in dubbeltractie. Siemens 189 823 + 193 902 als trein 91941 van Horst-Sevenum naar Helmond, bij Griendtsveen.

Na een slag in dubbeltractie maakte een slag solo op hoge snelheid (160 km/u). Siemens 193 902 als trein 91942 van Helmond naar Horst-Sevenum, snelt door America.

Wederom door America met 160 km/u als trein 91943 naar Helmond.

Na lang wachten, want in Helmond waren de loc's omgelopen zodat de Vectron bij de terugrit naar Roosendaal voorop zit. Siemens 189 823 + 193 902 komen onder dreigende lucht aan in Horst-Sevenum.

Na 10 minuten vertrokken de loc's weer terug naar Roosendaal als trein 91945, bij Hegelsom.
Donderdag 11 februari 2016

Siemens PCW 189 823 + 193 902 als trein 91941 van Horst-Sevenum naar Helmond, steekt de omgelegde Zuid-Willemsvaart over bij Helmond Brouwhuis.

Siemens PCW 193 902 + 189 823 als trein 91944 van Helmond naar Horst-Sevenum, door Helmond Brouwhuis.

In Horst-Sevenum werd gemeld dat de Vectron aan het omlopen was, wat betekende dat ie weer terug naar Roosendaal zou rijden. Na de melding werd naar Helmond Brandevoort gereden.
Siemens PCW 193 902 + 189 823 door station Helmond Brandevoort, van Horst-Sevenum naar Roosendaal.
Vrijdag 12 februari 2016

Wat de hele week niet lukte lukte de laatste dag wel. De Vectron onder Brabantse portalen klikken, helaas zat de loc op vrijdag achterop. Siemens 189 823 + 193 902 van Roosendaal naar Helmond, door station Helmond 't Hout.

In Helmond stond het duo 20 minuten stil.

De neuzen.

Siemens 189 823 + 193 902 van Helmond naar Horst-Sevenum, door Hegelsom. Na nog een slag zal het duo naar Lelystad vertrekken, voor testritten op de Hanzelijn.