Vandaag was het dus zover dat de goederen trein zou komen. Ik was er om 08.40 en toen stonden alleen de goederenwagons. De diesels had men verstopt. Niet op station maar ergens in ene bocht waar niemand ze zoekt. Ik ga straks weer terug.
In totaal 38 wagons die allen beladen worden. Op een der foto's zie je nog op maat gezaagde stammen zowel in lengte als in dikte. Dit geheel conform de wens van de klant. De een zegt vanmiddag om 3uur klaar met laden de ander zegt om 4uur vertrek. Ik zal er om 3uur zijn en loop dan alles na:
Hier alvast de eerste serie van de wagons waarvan enkele al beladen. Het werk werd even onderbroken vanwege de komst van RTBF dit voor het maken van een reportage voor de TV!! Ik moest beloven voor 0900 weg te zijn en dat heb ik dus ook gedaan.
Op onderstaande foto zien jullie 3 personen. de man die met zijn rug naar mijn camera staat is de grote baas dhr Paul zelf met wie ik een leuk praatje heb gemaakt. Tevens aan de linkerkant alle boomstammen welke dus overgeladen worden op de wagons. Welke van VTG zijn. Idelux heeft het gehele transport in handen. Het houtbedrijf doet zelf niets en zorgt alleen dat de lading klaar ligt.
In totaal dus 38 wagons die beladen moeten worden vandaag:
Vanavond komen dus de restant opnames en ik hoop inclusief de diesels
Wim