Eerst werd Decin-Vychod bezocht. Bij aankomst loopt CD 730 016 om in het reizigersgedeelte.
730 016 Dec-Vychod 22V15a by leon2711schrijversOp het goederengedeelte staat CD 122 025 met een autotrein klaar. Ze koppelt af en zal door DB 189 014 vervangen worden.
122 025 De=Vychod 22V15a by leon2711schrijversToch nog één DB Schenker...
189 014 Dec-Vychod 22V15b by leon2711schrijversWerktreintje met MPV 22.2 in Decin-Vychod bij het reizigersgedeelte.
000 CD MPV 22.2 Dec-Vychod 22V15 by leon2711schrijversTerug op Decin hl.n. loopt CD 130 009 om
130 009 DecinH 22V15b by leon2711schrijversEn maar weer een Metrans, 386 017...
386 017 Decin H 22V15a by leon2711schrijversEen BLG-trein met CD 372 007
372 007 DecinH 22V15 by leon2711schrijversSkodaatje in de oude kleuren: 122 022:
122 022 Decin hln 22V15c by leon2711schrijversAfscheid genomen werd er van Decin met de geparkeerde AWT 753 706:
753 706 Decin 22V15b by leon2711schrijversIn Bad Schandau staat CD 372 013 nog in de oude kleuren:
372 013 BadS 22V15a by leon2711schrijversOoit ITL, nu CapTrain: 185 562 loopt om te Bad Schandau en wordt vanaf de brug bekeken.
185 562 BadS 22V15b by leon2711schrijversNog meer nostalgie: ooit Rail4Chem, nu CapTrain: 185 543
185 543 BadS 22V15a by leon2711schrijversWaarna naar de B&B te Pirna gegaan werd, met Bw Nossen en wat verdere ritten in de omgeving op het programma.
Te Pirna was het slechte nieuws dat CD 372 010 haar hemelsblauw verloren heeft en de standaard CD Cargo kleuren heeft.
372 010 Pirna 22V15 by leon2711schrijvers