De RE Frankfurt am Main Hbf - Würzburg Hbf reed met de bestickerde 146 246 in de richting van Würzburg bij aankomst op de stek. Toen wist ik dat deze loc een half uur later weer voorbij zou komen om weer terug naar Frankfurt te gaan. De 146 246 bij aankomst in Retzbach-Zellingen.

Na de RE kwam DBS 185 270 met deze trein voorbij rijdend in de richting van Gemünden am Main.

De voor Metrans rijdende SBB 482 045 met een containertrein rijdend in de richting van Gemünden am Main. De 482 045 kwam ik de volgende dagen nog wel vaker tegen

TXL 182 567 met een ARS-Altmann autotrein, waarbij de 182 567 is voorzien van een sticker van "ETCS Trainguard".

Bij aankomst in Retzbach-Zellingen had ik RC DE668 al als losse loc naar Würzburg zien rijden. Ongeveer anderhalf uur later, kwam de loc met een ketelwagentrein voorbij rijdend in de richting van Gemünden am Main.

Van alle DBS-treinen die voorbij kwamen die middag, was dit ook een van de fraaiere: DBS 185 228 met de Terratrans/Paneurope huckepack-trein in de richting van Gemünden am Main.

ÖBB 1116 280 met een containertrein in de richting van Gemünden am Main.

Als afsluiter van deze dag kwam DB 111 223 met een RE Würzburg Hbf - Frankfurt am Main Hbf voorbij.