
Gelukkig had de Milaan-shuttle van TXL bijna 2 uur vertraging. Hierdoor kon ik BLS 186 104 met deze trein alsnog vastleggen.
Tegen 13u begon de zon kops te staan, dus verkast naar Waghäusel.

Een van de eerste trein die gefotografeerd werden in de bocht van Waghäusel kwam, betrof deze trein van SBB Cargo naar Safenwil met de logoloze 189 455.

Op blokafstand gevolg door de trein van BLS uit Wanne-Eickel met BLS 486 508.
Vervolgens weer terug naar Wiesental. Hier was het even zoeken naar de middagstek, maar uiteindelijk gevonden.

Ook hier is DB Schenker alom vertegenwoordigd met de BR 145, 152 en 185. Een van de fraaiere treinen van die dag was deze kolentrein bestaande uit Fcs'n met DBS 185 162.

DBS 185 352 met een fraaie Huckepack-trein.

Weer een huckepack-trein, maar nu met SBB Cargo 482 019.

Een trein die ook de moeite waard is, was deze keteltrein met RBB 146 520.

Schijnbaar was er een storing op de hogesnelheidslijn, want ICE 401 581 reed via het gemengde net in de richting van Karlsruhe.

De klapper van deze dag was de Melzo-shuttle uit de Waalhaven die met BLS 486 504 in de richting van Basel en verder reed.

Naast de stellen van de BR425, zet DB in de middagspits ook getrokken treinen in met locs BR111. DB 111 026 met zo'n trein naar Karlsruhe.