Ook op zaterdag herhaalde zich hetzelfde ritueel als donderdag en vrijdag. Mijn ontbijt werd in ontvangst genomen en vlug werd de bak koffie soldaat gemaakt. Omdat ik van de eerdere 2 dagen inmiddels wel doorhad dat de meest spectaculaire treinen richting het zuiden reden, had ik het plan om de ochtend in Harrbach door te brengen. Tegen het middaguur stond de rit naar huis op programma bij een temperatuur van 34 graden en dat heb ik ook wel geweten op de A3.......
Rijdend naar de stek zag ik de pit op groen staan, dus vlug de auto parkeren en naar de stek lopen.

In die paar dagen dat ik in het Maintal was, heb ik wel een paar keer een DB 155 zien rijden maar nog geen enkele gefotografeerd. De eerste trein van de zaterdag was DB 155 084 met een lege autotrein

Inmiddels had ik Bayba-loc 139 287 al een paar keer voor de lens gehad. Ook op de zaterdagmorgen kreeg ik 'm voor de lens toen de loc in het eerste mooie licht van de dag met de Henkel-zug door Harrbach reed richting Würzburg.

Op vrijdagavond 18 Juli 2014 was LC 189 097 met een keteltrein uit de haven van Rotterdam vertrokken naar zijn eindbestemming. Op zaterdagmorgen was de trein reeds gevorderd tot het Maintal nabij Harrbach als deze in de richting van Würzburg reed.

De eerste 2 dagen heb ik een aantal DB 151 zien rijden en ook kunnen fotograferen. Op zaterdagmorgen reed de DB 151 032 luid toeterend door de boog bij Harrbach.

In de afgelopen dagen had ik een aantal Taurus'n met een sticker van TXL kunnen fotograferen. Groot was mijn verbazing toen de 182 508 van BoxXpress voorbij kwam met ook een sticker. Tot dat moment had ik alleen Vectrons met een sticker van BoxXpress kunnen fotograferen
Hierna begon de lange weg naar huis.