
De dag begon (heel vroeg) met een losse Ludmilla 232 909 richting Gelsenkirchen.

Kort daarna, passeerde de DBS 189 025 met UC naar Kijfhoek.

Achterop rongenwagens met platen hout. Waarschijnlijk naar Europoort.

DB Schenker 185 063 met beladen Gefco autotrein langs Bottrop richting Gelsenkirchen.

NIAG 5 met sleep Falns ri. Gelsenkirchen. De mensen in de auto hebben de rotzooi opgeruimd,
die al maanden langs het spoor lag. Hulde!


De volgende NIAG, ditmaal de stoere G1700. NIAG 2 met sleep Tamns.

De eerste topper van de dag! NbE Rail 212 063 + 212 267 verhuurd aan KombiVerkehr met een containertrein uit Rheinhausen naar Minden.

De volgende topper door de fraaie eenling DE805. RheinCargo DE805 met beladen kolentrein ri. Gelsenkirchen.

DB Schenker 151 041 met staalplakkentrein ri. Gelsenkirchen.

Aggerbahn Andreas Voll 215 082 met nieuwe bielzen onderweg naar de werkzaamheden verderop.

Helaas als losse loc. Deze fraaie Voith Gravita in fabriekskleuren ri. Oberhausen.

Metrans 186 183 met vol beladen Praag-shuttle naar Waalhaven-Zuid.

DB Schenker 152 139 met fraai beladen intermodale trein naar waarschijnlijk Krefeld.

BSM ex-HVLE V160.1 met één ketelwagen richting Oberhausen.

DB Schenker 151 035 met lege kalktrein van Hagen naar Marche-les-Dames (B).

LTE 189 113 met keteltrein ri. Oberhausen.

Na een paar uur keerde Rheincargo terug. RC DE805 met sleep Falns ri. Oberhausen.
Daarna zijn we nog even Cokesfabriek gaan kijken.

RBH 579 rangeerde er met een sleep DB Falns.

De RBH "Krokodil" 004 was ook actief. Rangeert hier met deels lege Eanos en deels beladen met cokes.

De Eanos werden door de RBH 004 naar een zijspoor gerangeerd.
Dat was hem!