Weer overwerk bij HERASHZwoferink schreef:Vandaag in het nieuws, Prorail gaat nog eens 600 kilometerhekken plaatsen... Het einde van hekloos fotograferen is in zicht?

Teletekst pagina 107
Weer overwerk bij HERASHZwoferink schreef:Vandaag in het nieuws, Prorail gaat nog eens 600 kilometerhekken plaatsen... Het einde van hekloos fotograferen is in zicht?
Als je op een openbaar plek staat dan kunje eisen dat ze de bende in je auto weer achterlieten zoals die was aangetroffen.The_Knitter schreef: Papieren zien, opvragen via laptop, auto over de kop halen om te kijken wat ik allemaal bij me heb enzovoorts ....
Zou ProRail bang zijn om door woedende spotters aangevallen te worden? :mrgreen: :mrgreen:Ronnie schreef:De ProRail-post in Eindhoven wordt nu ook voorzien van hekken die niet zouden misstaan rondom een gevangenis. Hoop niet dat het de testfase is voor de nieuwe generatie hekken :mrgreen: .
Natuurlijk geen idee voor een strakke CS-Alliantie... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Nielske1990 schreef:Eerder woedende cargo-machinisten...![]()
Da's helemaal waar. Wat soms ook helpt is, als het wat drukker is, niet gaan schreeuwen naar voorbijgangers om opzij te gaan o.i.d., want dat zet kwaad bloed. En als het ijs eens een keer niet breekt, doe dan niet moeilijk. Je kan per sé voor die ene foto 'vechten' maar zo bederf je het spotten niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen.NovioSites schreef:Heb eigenlijk ook nog nooit gedonder gehad. Maar ik denk dat je vooral heel spontaan en open moet zijn, dat breekt het ijs bij nukkige agenten en boa's doorgaans snel. Nu is een medewerker S&V hier in de regio een goede vriend van me dus die komt vaak wel even leuk vervelenHet werkt eenmaal niet in je voordeel als je schrikachtig om je heen kijkt in de zin van 'als ik maar niet gezien word'.
Yep, 2 man van ABC hekwerk, die ook de hekken aan de Vaarleseweg hebben geplaatst, kwamen langs rijden en meldden dat er hekken komen van Griendtsveen tot aan Eindhoven, zonder echt details te noemen. Op 2 september start overigens de aanbesteding en kort daarna zou men met het plaatsen beginnen.Jeroen schreef:Gehoord van Arnold die het van Heras heeft gehoord. Vanaf 2 september begint Heras aan beide kanten van het spoor, hekken te plaatsen in Griendtsveen en het hekwerk loopt helemaal door tot Eindhoven (waar nog geen hekken/geluidswallen staan).
Inderdaad erg jammer. Is er trouwens nooit een klacht geweest vanuit de machinisten dat het onveilig is in verband met calamiteiten. Als er iets gebeurd wordt het haast onmogelijk om mensen te evacueren of voor hulpverleners om bij een trein te komen. Ik bedoel er zijn zat punten waar veel mensen het spoor zomaar over steken en waar hekken waarschijnlijk wel zullen helpen, maar op dit moment draaft men wel een beetje door.VinceCargo schreef:Pfffffffffffff... Dag fotostekken
Jawel, en daar doen ze helemaal niks mee...rail4marcel schreef:Inderdaad erg jammer. Is er trouwens nooit een klacht geweest vanuit de machinisten dat het onveilig is in verband met calamiteiten. Als er iets gebeurd wordt het haast onmogelijk om mensen te evacueren of voor hulpverleners om bij een trein te komen. Ik bedoel er zijn zat punten waar veel mensen het spoor zomaar over steken en waar hekken waarschijnlijk wel zullen helpen, maar op dit moment draaft men wel een beetje door.VinceCargo schreef:Pfffffffffffff... Dag fotostekken
Je weet maar nooit of de boer zijn kippen los heeft lopen?The_Knitter schreef:Vorige week in Friesland geweest, en in de middle of nowhere, bij een boeren overpad zonder enige signalering (alleen andreaskruis), waren ook overal hekken geplaatst. Totaal onzinnig, want dáár komt nou echt geen kip ... Ja, een boer met zijn trekker om bij het weiland aan de andere kant van het spoor te komen .....
Gaan 'ze' nóg hogere hekken plaatsen, waardoor er een soort wapenwedloop ontstaat...Bruno schreef:Of gewoon een vouwladdertje van 4 meter :mrgreen:
je bedoelt de hekken die in een gevangenis niet zouden misstaanVinceCargo schreef:Ook op de welbekende stek bij Tilburg station (oude losplaats / parkeerplaatsen) zijn hekken geplaatst van zo'n 2 meter hoog. Het terrein wordt een grote fiesenstalling.
Je bedoelt die muurtjes van de nieuw aangelegde reinigingssporen?martijnm71 schreef:In Venlo leek het er even op dat je op het betonnen muurtje langs de vierpaardjes kon staan, maar helaas de groene metalen schuttingen komen er voor langs....