Sinds enkele weken rijdt één a twee keer per week een keteltrein met ruwe olie vanuit Zuid-Duitsland naar Oss via Venlo. Bij het OOC wordt de ruwe olie bij een temperatuur van 70 graden overgepompt van ketelwagen naar schip.
De ruwe olie gaat vervolgens per binnenvaartschip naar de Rotterdamse haven.

Bij aankomst duwde Shunter 603 bij OOC, vier beladen ketelwagens het terrein op.

Ter hoogte van Cehave stonden nog enkele beladen wagens. Zaes van GATX. Deze ketelwagens zijn beter geïsoleerd, tijdens het transport daalt de temperatuur maar 10 graden.
Als de wagens worden overgeslagen op schip, heeft de olie nog een temperatuur van 70 graden.

Shunter 603 brengt vier lege ketelwagens naar het emplacementje, hier om de hoek.

Weer terug koppelt Shunter 603 een set van vier beladen ketelwagens aan en rangeert deze weer naar OOC. Jammer dat de bomen links al kaal waren.

Shunter 603 met de zojuist aangehaakte ketelwagens rangeert voorbij Cehave.

Op de voorgrond de losput van Cehave. Helaas ontvangt CHV geen graantreinen meer.

Na het plaatsen van de beladen wagens worden niet veel later weer vier ketelwagens uitgehaald bij OOC.
Diep in de avond zou de complete trein gelost zijn, waarna de trein weer wordt samengesteld en vervolgens naar het station vertrekt. Daar zou weer een beladen olietrein gereed staan voor OOC.