Hierbij mijn jaaroverzicht

*januari*

Toch wel de leukste die maand was de 5540 van TUC Rail, Mede is deze loc op dit moment terzijde gesteld in Schaarbeek.
*februari*

Deze maand is er nauwelijks gefotografeerd. Deze Rzepin was de enige leuke trein....
*maart*

DBC reed toendertijd nog veelal met 1600 naar Sloe. In een zongaatje was het eindelijk gelukt om de trein op Oudenbosch vast te leggen.
*april*

3 weken later was het dan de laatste keer, DBC 1600 naar Sloe.
*mei*

Ik kon eindelijk de RFO 1829 vastleggen! Ditmaal met een gasketeltrein.
*juni*

De 193 623 naar mijn mening een van mijn beste foto's ooit.. Hier in een lekker zomers ochtendzonnetje.
*juli*

De Reeks 55 is nu nog een zeldzaamheid in België. Ik kon hem vastleggen in Ripain.
*augustus*

RTB Bestickerde de 186 423, Een paar dagen later had ik hem al voor de lens in Bruchem

*september*
url=https://flic.kr/p/2jEC4RG]

De SNCF reed nog naar Quenast voor de steengroeve op een vrije dag in September besloot ik de trein weer op te wachten in Ripain.
*oktober*

De dagen werden korter en de zon verdween steeds meer. Toch had ik bij deze autotrein naar Zeebrugge geluk met de zon

*november*

Ditmaal was het de beurt aan WINK die overgebracht werd naar Blerick, Ook deze in de zon bij Ulfterhoek.
*december*

Nu er nog een Class 66 voor de Neuss shuttle zit probeer ik daar zoveel mogelijk gebruik van te maken. Ook deze in de zon bij Zegge.