Omdat ik nog niet moe genoeg was, ben ik deze dag zo vroeg mogelijk naar de Bocht gegaan met de trein als mogelijk, om 9 kwam ik aan. Dit leverde mij uiteindelijk de volgende plaat op en nog wat NMBS treinen:
1

Europorte met een graantrein naar Boom.
De volgende twee platen had ik waarschijnlijk net op het randje gehaald als ik de 'normale' trein had gepakt.
2

SNCF met een Perpignan-shuttle richting de haven.
3

Niet veel later kwam van de andere kant een water trein ook met SNCF.
4

Waarschijnlijk een tankritje richting de haven die later in de middag weer terug kwam.
5

TUC Rail met een lege ballast-trein richting de haven.
6

Eerste keer dat ik deze heb met een groene G2000, Europorte met een lege graantrein naar Frankrijk.
7

TUC Rail kwam weer terug deze keer met een beladen ballast trein.
Inmiddels greep de bijsturing (dank!) in en werd het tijd om naar Noorderdokken te gaan voor:
8

Railtraxx met een beladen Ford-trein uit Dillingen.
9

Hierna weer even terug gegaan voor NMBS met vermoedelijk een Madrid-shuttle.
Vervolgens begon het te regenen na een paar uur donkere luchten te hebben aanschouwd en werd het dus dekking zoeken onder de brug bij Antwerpen Noorderdokken.
10

Hier kwam Railfeeding langs met een kalkslurry trein naar Nederland.
11

Na een half uurtje rijden over de rotonde van Antwerpen Noord kwam Europorte weer langs met de lege graantrein naar Moeskroen en verder.
12

SNCF met de Lyon Venissieux-shuttle
13

Crossrail kwam na een uurtje ook weer terug met Ludwigshafen-shuttle naar Zeebrugge.
14

Nadat alle P-treinen waren vertrokken kwam uiteindelijk ook de laatste geplande SNCF van de dag langs met een lege graantrein die deze keer gelukkig niet kruiste of zon-uit ging. :mrgreen:
15

Hierna ben ik met Justinian (die ik al eerder had ontmoet in Noorderdokken en Tilburg) nog even naar Den Bosch geweest voor de Limburgse vuiltrein helaas zat hier de bijzondere fleurige 9902 voor, dus maar even laten schieten.
