Dan gelijk maar een van de (voor mijn doen) spectaculairste van 2019: de 189 212 bij Boxtel.

Dit moest er ook eens op (valt in de categorie 'je woont om de hoek en daardoor komt het er nooit van'), een trein bij de molen van Bovenkarspel.

De 904 onderweg naar Bad Bentheim op 1 juni.

De net van een blauwe band voorziene 4601 komt uit het aquaduct van Abcoude tevoorschijn op zijn eerste Nederlandse optreden.

Had ik ook nog niet: RFO met een Blerickshuttle. Overigens leverde deze sessie mij een paar dagen jeuk van de eikenprocessierups op.

In juli besloot ik dit punt eindelijk maar eens met een bezoek te vereren. Een GTW van Arriva bij de molen van Visvliet.

In juli met die hete dagen een bezoek gebracht aan het Maindal en dit voor mij nieuwe fotopunt aangedaan.

En daarvan was dit voor mij toch wel het hoogtepunt: de 140 050 van Press met een autotrein.

Een andere mooie van deze trip: een Maxima bij het bekende fotopunt van Gemünden am Main. Hier heb ik me laten vertellen dat hier aan de stadszijde een geluidscherm komt, u zijt gewaarschuwd.

Ook een leuke, Centralbahn kwam langs bij Himmelstadt met de 110 278 en 1142 704. Waar vandaan, waarheen, waarvoor, allemaal geen idee.
Jullie zien het: af en toe krijg ik wel eens zo'n bonte loc maar er staan er nog veel meer al jaren hoog op de verlanglijst!