1

Allereerst kwam er een Reeks 21 langs met een IC trein uit Doornik.
2

Klik op de afbeelding voor een vergroting!
Gevolgd door de L trein naar Luik, die erg luxe was. :mrgreen:3

Ook de IC trein uit Brussel reed met getrokken mat, deze keer een Reeks 27 aan kop.
Vervolgens begon de zon haaks te staan, tijd om te verkassen naar de andere kant van Engis.
4

Wat werk materieel.
5

NMBS met een lege staaltrein uit Huy.
6

IC trein uit Brussel.
7

Tussen de IC's zit het cargo pad uit Namen, deze keer zat er een staalrollen-trein in van Duinkerken naar Kinkempois.
8

Vlak voor de IC uit Brussel zat Railtraxx met de beladen kalktrein naar Beverwijk via Kinkempois, plus een verstekeling (ex-FPL 66012) die later nog naar Sittard ging.
9

Wederom de IC trein uit Brussel, maar deze keer met een gereviseerde Break.
Daarna was alles wel ongeveer langs wat op de lijst stond, dus werd het tijd voor Wonck.
10

Allereerst kwam de loodertstrein langs richting Stolberg.
11

Van achteren kwam er een UC uit Gremberg.
12

Stomverbaasd waren we toen we Captrain om de bocht zagen komen met de Enerco kolentrein uit Amsterdam van een paar dagen eerder.
13

Gevolgd door een vertraagde P&O-trein naar Aachen West.
Inmiddels hadden we wel weer genoeg gezien met een zwarte neus, dus naar de andere kant. :mrgreen:
14

Hier kwam als eerste Crossrail langs met een Segrate-shuttle.
15

Gevolgd door nog een UC uit Gremberg.