DBC locs 6421 en de 6426 rijden met een UnitCargo-trein richting de Kijfhoek ter hoogte van Dordrecht-zuid.
De 189 282 rijdt met de 189 991 in opzending met de BAS/GTS-shuttle richting Emmerich ter hoogte van Giessen-Oudekerk.
De 2838 van de NMBS rijdt met de UnitCargo-trein naar Antwerpen ter hoogte van Dordrecht-zuid. De trein bestaat meer en deel uit ketelwagens.
In de mist van 5 maart 2016 kwam de 189 093 van SBBC met de PB06 in opzending met een containertrein de tunnel bij Giessen-Oudekerk uit.
Nadat er een melding was gedaan van de 189 095 werd er naar de BR gelopen. De machine rijdt met de 186 427 en 2 ketelwagens en een sleep VTG graanwagens ter hoogte van Giessen-Oudekerk.
De zwarte 189 210 rijdt met een containertrein uit Vemlo richting de Kijfhoek ter hoogte van Dordrecht-zuid.
KRE-loc 186 456 zonder bestickering met de Duisburg-shuttle richting Emmerich ter hoogte van Giessen-Oudekerk.
Nog een leuke trein. De 186 421 met V203 in opzending met een containertrein richting Emmerich op de Betuweroute bij Giessen-Oudekerk.
Dit waren mijn plaatjes die ik begin maart gemaakt heb. Ik ben pas geopereerd aan mijn arm, waardoor ik niet mag fietsen. Daarom wordt in gebracht, Veel plezier ermee!