Fantastisch fantastischhhhhhhhhhhh jijjjjjjjjjj bent de winner van de maand. [insert piratenradio jingles] :mrgreen:Hugeau schreef:Wat dachten jullie hiervan? Nog aardig actueel ook: http://www.flickr.com/photos/hvondelen/8147560842/
http://www.flickr.com/photos/hvondelen/6857137140/
Zou moeten werken nu.hieronymus schreef:Zouden jullie de functie 'open url in ander/nieuw venster' aan kunen zetten?
Dat is mogelijk bij >php3, weet ik zelf namelijk ( ik heb ook een forum) , dat is minder irritant als je op links klikt, want je wilt natuurlijk altijd terug naar dit schitterende forum.
Erg handig bedankt.Peter schreef:Zou moeten werken nu.hieronymus schreef:Zouden jullie de functie 'open url in ander/nieuw venster' aan kunen zetten?
Dat is mogelijk bij >php3, weet ik zelf namelijk ( ik heb ook een forum) , dat is minder irritant als je op links klikt, want je wilt natuurlijk altijd terug naar dit schitterende forum.
Verdomt lastig om het logo in .ico te transformeren, maar volgensmij kan die er zo wel mee door.Cees_1251 schreef:Van mijn kant ook nog een vraag / verzoek - in een website kan een zgn. favicon opgenomen worden waardoor de website beter geidentificeerd kan worden bij bv. opslaan van bookmark of in een tab in de browser als er meerdere tabs open staan.
Het Rail-Andre Forum heeft er op dit moment geen waardoor er een default icon uit de server getoond wordt.
Misschien een idee om er 1 aan te maken om dit forum er nog meer uit te laten springen
[oeps] lees het draadje door en zie dat er al eerder iets geponeerd is ...... is daar iets uitgekomen ???
Peter, is het mogelijk dat het donkerrood iets lichter wordt ? Ongeveer zo rood als het rood dat gebruikt wordt om een Admin user-id mee aan te geven .... ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar ik kan het donkerrood nu moeilijk onderscheiden van donkergrijs, zelfs niet op mn 24Inch monitor met juiste kleurinstellingPeter schreef:Bij de topic titels is dit wel ingebouwd, bij de links in de posts niet.
Donkerrood is aangeklikt, donkergrijs nog niet. Op den duur zal wel alles donkerrood zijn.
Ik loop tegen het probleem aan bij het plaatsen van een link, zodra ik een voorbeeld bekijk of mijn bericht bewerk, en vervolgens weer opsla, ziet een link als volgt eruit;rail4marcel schreef:Erg handig bedankt.Peter schreef:Zou moeten werken nu.hieronymus schreef:Zouden jullie de functie 'open url in ander/nieuw venster' aan kunen zetten?
Zou geen Somda 2.0 doen. Voor mensen die dat interessant vinden is dat een prima forum. Ik zou gewoon net als cargo's dingen die van eigenaar wisselen of nieuwe verbindingen. Verder geen discussie gewoon nieuwe dienst dit en dit punt.Peter schreef:Naar aanleiding van deze opmerking: link
Opsplitsen in vracht- en meisjestreinen topic? Zo ja, willen we dat het meisjestreinen topic Somda-achtige toestanden krijgt of bijvoorbeeld alleen internationale treinen?
Wat maakt het uit? Die ene draad extra zal toch geen ellende veroorzaken? Ik ga er vanuit dat dit forum nog wel even bestaat en denk dat komende jaren nog best wel wat (inter)nationale verbindingen zullen worden gestart. Zoals de HKX, FUC, Arenaways en denk dat er best wel wat mensen zullen zijn die dat volgen. Net zoals modelbanen het loopt niet storm maar zijn toch mensen die het boeit. Boeit het je niet lees je het niet. Als je al die meldingen gaat optellen in een jaar denk ik dat onderscheid zeker loont op den duur.Thieske schreef:voor die enkele wijziging zou ik zelf geen opsplitsing maken